Wymagane dokumenty dla osób prowadzących działalność gospodarczą na dzień złożenia wniosku: (działalność zawieszona – dokumentacja ta sama co w przypadku prowadzenia):
- Wniosek o umorzenie/rozłożenie na raty/odroczenie terminu płatności należności za lokal użytkowy/garaż, w którym to winna być zawarta wyczerpująca informacja o przyczynach, które to spowodowały wystąpienie zaległości oraz o aktualnej sytuacji, która uniemożliwia spłatę zadłużenia. W przypadku wystąpienia o raty także wysokość proponowanych rat,
- Druk oświadczenia,
- Oświadczenie o wielkości otrzymanej pomocy de minimis w rolnictwie i w rybołówstwie / o nieotrzymaniu pomocy de minimis w rolnictwie i w rybołówstwie,
- Oświadczenie o wielkości otrzymanej pomocy de minimis / nieotrzymaniu pomocy de minimis,
- Oświadczenie o stanie rodzinnym, majątkowym i sytuacji materialnej (dotyczy osób fizycznych),
- Zeznania podatkowe za ubiegłe 3 lata,
- Formularz informacji.